Így figyelek Rád!

Ihletet merítve egy korábbi külföldi kampányból Anyák napja előtt a CauseArt Platform magyar szereplőkkel kívánta felhívni a figyelmet a törődésre, a szeretteinkről való gondoskodásra, legfontosabb kapcsolataink mélyebb, minőségi ápolására. 

Szereplőket kerestünk egy világhírű amerikai rendező új sorozatához. Legalábbis ezzel az indokkal hívtuk fel a színészjelölteket.

A castingra érkezett másokkal együtt Gryllus Dorka, Iszak Eszti, Király Viktor, Ganxta Zolee és Kabát Peti is. A lassan kibontakozó sztoriból szereplőink megtudták, hogy a feladat igencsak összetett. Nincs szünet, ebből a szerepből nem lehet kiesni. A feladat része a közvetlen szereplőtárssal való intenzív és tartalmas kapcsolattartás.  Akár esténként és hétvégenként is. A szerepért nem jár pénz, de hőseink rengeteg pozitív energiát nyernek majd a szereplőtárssal való kapcsolattartásból és maguk is úgy fogják érezni: bőven elég fizetség a kapcsolat élménye, az együtt töltött idő minősége.

Színészjelöltjeink egyre értetlenebbé váltak, majd a szerepismertetés végén lelepleztük a „színésztársat.” Minden szereplőnek mutattunk egy képet a saját édesanyjáról, édesapjáról vagy a nagyszüleiről. Ekkor értették meg, hogy szeretteikről és a szeretteikről való gondoskodásáról van szó. És hogy hogyan reagáltak hőseink, amikor megtudták, hogy Hollywood helyett az igazán fontos, valós kapcsolataikról van szó?

 A kampányvideónkból kiderül!

 https://www.facebook.com/watch/?v=3015626148455117

----- 

Majd szakértőket kérdeztünk meg a gondoskodás és a törődés témakörében. Elsőként Tari Annamáriát (klinikai szakpszichológus), majd folytattuk a sort: Zacher Gábor (toxikológus), Győrfi Pál (szóvivő, Országos Mentőszolgálat), Dr. Jeszenszky Attila (szakgyógyszerész), Jeszenszky Dalma (szakasszisztens), Dr. Heneráry Csilla (szakgyógyszerész), Dr. Gregor Andrea (szakgyógyszerész).

-----

Saját életed világhírű sorozatában te vagy a főszereplő. Figyelj oda idősebb családtagjaidra, hallgasd meg őket, törődj velük!

Arra kértük az embereket, hogy töltsenek fel egy képet az #igyfigyelekrad hashtaggel Instagramra, mutassák meg egy képpel és meséljék el egy személyes történettel, hogy nekik mit jelent az odafigyelés!

Továbbá, ha nekik is fontos, hogy jobban figyeljünk azokra, akik életünk igazi értékei, akkor a videónkat is megoszthatják. 

A kampány Facebook oldala

A kampány Instagram oldala

-----

A kampányról írták:

Panpeterstop.blog

Propeller

Habostorta

Hírstart

Kiskegyed/Blikk

BlikkRúzs

------

Nagyon büszkék vagyunk, mert 2019.július 11-én az Így figyelek Rád kampányvideónkkal bronz díjat nyertünk az Online Video Award díjátadóján Social platformokra készült videós tartalmak kategóriában!


Galéria