A CAP a hagyományos marketinget szemléletformálással, érzékenyítéssel, munkáltatói márkaépítéssel és/vagy adományozással kombinálja B2B és B2C együttműködéseiben. Kampányainkat vállalati partnereink marketing büdzséjéből hozzuk létre, nem CSR vagy HR büdzsékből. Amit kínálunk, az az "egyet fizet, négyet vihet" modellre hajaz! A CAP promóciós- és partnerajándékokat is gyárt, egyedi, üzenethordozó dizájnnal. Tárgyaink szintén többszörös célt szolgálnak: a vállalat reklámja mellett társadalmi hasznot teremtenek, figyelemfelhívásként szolgálnak egy-egy fontos ügy üzenetére. Ezért a CAP tárgyak emlékezetesebbek, divatosabbak, tovább "élnek," mint a hagyományos promóciós ajándékok.
Webáruházunkban a B2C piacot célozzuk: személyes állásfoglalásra buzdítunk egy-egy ügy mellett a környezetvédelemtől a gyerekjogon át az esélyegyenlőségig. Partnereink - cégek és magánemberek egyaránt - nyitottak arra, hogy egy-egy társadalmi csoportot, ügyet vagy üzenetet új formában támogassanak és tegyenek láthatóvá.
Nézd meg, mit csinálunk! Katt ide.
jótékonysági kampányokat szervezünk - Vállalati partnereinkkel ügyet választunk és további partnereket vonunk be a munkába: egyfelől az ügyek hiteles képviselőit (civilszervezeteket, alapítványokat), továbbá hazai és világsztárokat, akik ügyeink nagykövetei.
egyedi tervezésű, üzenethordozó tárgyakat gyártunk - Fantáziadús, minőségi tárgyakat tervezünk és gyártunk divattervezők segítségével. Egyedi megrendelések alapján dolgozunk, a gyártást személyesen ellenőrizzük.
és gyakran kombináljuk a kettőt - Komplex kampányaink reklámot adnak jó ügyek hordozóinak, közhasznú üzeneteket hangosítanak fel sztárok segítségével, valamint a tárgyak eladásán keresztül forrást teremt enek projektek számára. (katt ide)
Üzenethordozó termékeink felületet adnak: figyelmet, támogatást az ügynek és reklámot a vállalati partnernek.
Videóink történeteket mesélnek: aktivitásra, közösségi együttműködésre buzdítanak, ami egyben értékmarketing az együttműködőknek.
Projektjeinknek mérhető a gazdasági, társadami és környezeti hatása.