advocacy CSR recognition impact advertisement recognition empowerment fundraising marketing engagement storytelling fashion statement critical mass advertisement recognition recognition critical mass

A cause art platform üzenethordozó divatot teremt. Tárgyaink tömegesen jelennek meg az embereken, az utcákon, a mindennapokban. Célunk, hogy a tárgyakon megjelenő üzenetek pozitív közösségi cselekvésre buzdítsanak.

Partnereink - cégek és magánemberek egyaránt - nyitottak arra, hogy egy-egy társadalmi csoportot, ügyet, vagy üzenetet új formában támogassanak és tegyenek láthatóvá.

a cause art platform
ereje a kommunikáció

Kampányaink

Igazgyönagy Alapívány - Koncz Zsuzsa, Dés László, Fischer Iván és Thuróczy Szabolcs

Adventi kampányunk „főhőse” a 2018-as Prima Primissima díjas, L. Ritók Nóra alapítványa. Az Igazgyöngy Alapítvány hátrányos helyzetű gyerekek komplex készségfejlesztésével foglalkozik.  

A CauseArt Platform „Igazgyöngy termoszbögréket” készített az alapítvány egyik növendékének a grafikájával. 

Négy bögrének ugyanakkor kitüntetett szerep jutott: Koncz Zsuzsa, Dés László, Fischer Iván és Thuróczy Szabolcs dedikált egyet-egyet, ezeket a bögréket aukcióra bocsátjuk.

A művészek a bögrén túl a győztes licitálóknak 2-2 jegyet adnak közelgő nagykoncertjükre és bemutatójukra, illetve az előadás után személyesen szeretnének találkozni, beszélgetni azokkal, akik az Igazgyöngy javára a licit győzteseként komoly összegeket felajánlottak.  

A „művészcsomag” exkluzív, egyedi, személyes élmény, és fontos adomány a gyerekszegénység és a nyomor ellen küzdő Igazgyöngy Alapítvány javára.

Hintalovon Alapítvány - Mendrei Miklós, Rosenstein Tímea

MI LESZEL, HA NAGY LESZEL?

A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány küldetése a Magyarországon élő gyerekek jogainak érvényesítése és támogatása. A CauseArt Platform fundraising termoszbögréket gyártott az Alapítványnak, amely azok bevételét arra fordította, hogy elérje, hogy a felnőtt társadalom az élet minden vegye figyelembe a gyerekek jogait, érdekeit, szempontjait. A kampány üzenete, fő kérdése ez volt: mikor volt a pillanat, amikor rájöttél, hogy mi is akarsz lenni igazából? Hogy ki is vagy igazából? Amikor megtaláltad önmagad?

Igazgyöngy Alapítvány - Seven Superkoncert

A CAP legújabb partnerei: a Seven Szuperkoncert sztárjai! És persze az Igazgyöngy Alapítvány és Alapfokú Művészeti Iskola, melyet ezúttal közösen támogatunk!

 Egyetlen alkalommal, egy speciális szuperkoncert erejéig összeáll Magyarország 7 sikeres és különleges férfi énekese, Gáspár Laci, Oláh Gergő, Kökény Attila, Emilio, Gitano, Takács Nikolas, és Freddie. Az énekesek 2018 április 12-én a Papp László Budapest Sportarénában adnak koncertet „SEVEN” címmel.

 A hét sztárt egykor tehetségkutatókon ismerte meg az ország. Ma már sikeres szólókarrierjüket építik, és április 12-én - egyetlen alkalommal - együtt énekelnek az Arénában. A zenei műsoron túl a CauseArt Platformmal együttműködve az Igazgyöngy Alapítvány munkáját támogatják. Termoszbögréink vásárlói között kisorsoljuk, ki találkozhat a srácokkal a főpróbán, és jöhet el a koncertre partenrével, mint közös vendégünk! 

United Way Magyarország - The Chainsmokers

A cause art platform jótékonysági nyereményjátékot szervezett a The Chainsmokersamerikai DJ duóval 2018 nyarán.A DJ-k, akik 2018-ban a Soundon léptek fel, magyar gyerekekért kampányoltak a CAP-pal, a Balaton Sound támogatásával. Hazánkban minden ötödik gyerek szövegértési nehézséggel küzd. Ez sorozatos kudarcélményhez, az iskolától való elforduláshoz vezethet. Az ilyen gyerekeket a kudarcok egy életen át akadályozhatják abban, hogy kibontakoztassák a bennük rejlő tehetséget és megvalósíthassák álmaikat.

A kampány partnere és kedvezményezettje az értő olvasás élménypedagógiai fejlesztését támogató United Way Magyarországalapítvány volt. A nyereményjátékba a beugrót egy-egy limitált kiadású, egyedi számozású „Read it” jótékonysági fesztivál trikó vagy póló jelentette, a kisorsolt fődíj pedig egy személyes találkozó volt a The ChainsmokersDJ-kel a Soundon a koncertjük után.

Kampányarcaink Andrew Taggartés Alex Pallmellett elismert hazai sztárok voltak, például Epres Panni, Iszak Eszti, Jaksity Kata, Juhász Anna, Magyarósi Csaba, Székely Martin, Ugron Zsolna, Zséda és még sokan mások.

Igazgyöngy Alapítvány - Pokorny Lia, Szabó Nikolett, Kalmus Felicián, Kepes András, Lackfi János

Az Igazgyöngy Alapítvány azért dolgozik, hogy a szegénységben élő gyerekek azzá válhassanak, amire a képességeik lehetőséget adnak, ne azzá, amire a körülményeik. 2016 karácsonyán a CauseArt Platform 250 darab táskát készített az Alapítvány számára – megvásárolható karácsonyi ajándékként a szervezet támogatóinak –amelyen a design alapötletét az Igazgyöngy Alapítvány egyik kis tanítványának, Horváth Viviennek a munkája ihlette, a tervező itt is grafikusunk, designerünk, divattervezőnk: Mendrei Zoltán volt - mint minden munkánkban. Szándékunk ugyanis, hogy az általunk készített tárgyak a támogatottakkal közösen jöjjenek létre, hiszen együttműködéseink horizontálisak, egyenrangú viszonyokon alapulnak. A fotókat önkéntesként Falus Krisztina készítette, a videó a CAP állandó tanácsadójának, Fogarasi Dórának a munkája. A CauseArt Platform kampányának önkéntesei voltak továbbá: Pokorny Lia, Szántó Nikolett, Kalmus Felicián, Kepes András és Lackfi János.

Ökopack/Greenius - Danubius Hotels Group

A cause art platform 800 db olyan partnerajándék táskát gyártott a Danubius Hotels-nek 2016 tavasszal, mely együttműködés anyagi támogatást nyújtott az Ökopack szervezet egyik utazó kiállításának a megvalósításához. A kiállítás témája a fenntarthatóság. Az Ökopack Kft környezettudatos személetformálással (is) foglalkozik.

Amnesty International Alapítvány - Kiss Tibor, Csákányi Eszter, Szabó T. Anna, Dragomán György, Hajós András

2016 nyarán a cause art platform 1000 db olyan flip-flop papucsot készített, amely a menekültekkel való emberséges bánásmódra hívta fel a figyelmet. A papucs megvásárlásával az Amnesty International Magyarország menekültek megsegítéséért végzett munkáját lehetett támogatni. Munkánkat a Sziget Fesztivál is támogatta, a papucsokat a Fesztivál területén és ideje alatt kezdtük értékesíteni. Az Amnesty - CauseArt Platform kampányt ekkor is elismert közszereplők segítették: Csákányi Eszter, Szabó T. Anna, Dragomán György, Hajós András és Kiss Tibor. A videókat önkéntesként Tábori Ádám készítette és vágta. A tervező itt is Mendrei Zoltán.

Mosolyotthon Alapítvány - Mastercard

A cause art platform 2015 nyarán 4500 olyan flip-flop papucsot gyártott, amelyen a design-t a MOHA egyik fiatal autista alkotójának a rajza ihlette. Kommunikáltuk, hogy miért fontos ez a Mastercardnak és a bevételünk egy részéből anyagi támogatást is nyújtottunk a szervezet számára.