advocacy CSR recognition impact advertisement recognition empowerment fundraising marketing engagement storytelling fashion statement critical mass advertisement recognition recognition critical mass

A CauseArt Platform üzenethordozó divatot teremt. Tárgyaink tömegesen jelennek meg az embereken, az utcákon, a mindennapokban. Célunk, hogy a tárgyakon megjelenő üzenetek pozitív közösségi cselekvésre buzdítsanak.

Partnereink - cégek és magánemberek egyaránt - nyitottak arra, hogy egy-egy társadalmi csoportot, ügyet, vagy üzenetet új formában támogassanak és tegyenek láthatóvá.

a CauseArt Platform
ereje a kommunikáció

Kampányaink

Igazgyöngy Alapítvány + Seven Szuperkoncert

A CAP legújabb partnerei: a Seven Szuperkoncert sztárjai! És persze az Igazgyöngy Alapítvány és Alapfokú Művészeti Iskola, melyet ezúttal közösen támogatunk!

 Egyetlen alkalommal, egy speciális szuperkoncert erejéig összeáll Magyarország 7 sikeres és különleges férfi énekese, Gáspár Laci, Oláh Gergő, Kökény Attila, Emilio, Gitano, Takács Nikolas, és Freddie. Az énekesek 2018 április 12-én a Papp László Budapest Sportarénában adnak koncertet „SEVEN” címmel.

 A hét sztárt egykor tehetségkutatókon ismerte meg az ország. Ma már sikeres szólókarrierjüket építik, és április 12-én - egyetlen alkalommal - együtt énekelnek az Arénában. A zenei műsoron túl a CauseArt Platformmal együttműködve az Igazgyöngy Alapítvány munkáját támogatják. Termoszbögréink vásárlói között kisorsoljuk, ki találkozhat a srácokkal a főpróbán, és jöhet el a koncertre partenrével, mint közös vendégünk! 

A sorsolás napja: 2018.04.10. A főpróba április 11-én!

Nyereményjáték szabályzat

AMNESTY INTERNATIONAL MAGYARORSZÁG

2016 nyarán a CauseArt Platform 1000 db olyan flip-flop papucsot készített, amely a menekültekkel való emberséges bánásmódra hívta fel a figyelmet. A papucs megvásárlásával az Amnesty International Magyarország menekültek megsegítéséért végzett munkáját lehetett támogatni. Munkánkat a Sziget Fesztivál is támogatta, a papucsokat a Fesztivál területén és ideje alatt kezdtük értékesíteni. Az Amnesty - CauseArt Platform kampányt ekkor is elismert közszereplők segítették: Csákányi Eszter, Szabó T. Anna, Dragomán György, Hajós András és Kiss Tibor. A videókat önkéntesként Tábori Ádám készítette és vágta. A tervező itt is Mendrei Zoltán.

ÖKOPACK-DANUBIUS HOTELS-CAP KAMPÁNY

A CauseArt Platform 800 db olyan partnerajándék táskát gyártott a Danubius Hotels-nek 2016 tavasszal, mely együttműködés anyagi támogatást nyújtott az Ökopack szervezet egyik utazó kiállításának a megvalósításához. A kiállítás témája a fenntarthatóság. Az Ökopack Kft környezettudatos személetformálással (is) foglalkozik.

MOSOLYOTTHON ALAPITVÁNY - MASTERCARD - CAP KAMPÁNY

A CauseArt Platform 2015 nyarán 4500 olyan flip-flop papucsot gyártott, amelyen a design-t a MOHA egyik fiatal autista alkotójának a rajza ihlette. Kommunikáltuk, hogy miért fontos ez a Mastercardnak és a bevételünk egy részéből anyagi támogatást is nyújtottunk a szervezet számára.

IGAZGYÖNGY ALAPÍTVÁNY

Az Igazgyöngy Alapítvány azért dolgozik, hogy a szegénységben élő gyerekek azzá válhassanak, amire a képességeik lehetőséget adnak, ne azzá, amire a körülményeik. 2016 karácsonyán a CauseArt Platform 250 darab táskát készített az Alapítvány számára – megvásárolható karácsonyi ajándékként a szervezet támogatóinak –amelyen a design alapötletét az Igazgyöngy Alapítvány egyik kis tanítványának, Horváth Viviennek a munkája ihlette, a tervező itt is grafikusunk, designerünk, divattervezőnk: Mendrei Zoltán volt - mint minden munkánkban. Szándékunk ugyanis, hogy az általunk készített tárgyak a támogatottakkal közösen jöjjenek létre, hiszen együttműködéseink horizontálisak, egyenrangú viszonyokon alapulnak. A fotókat önkéntesként Falus Krisztina készítette, a videó a CAP állandó tanácsadójának, Fogarasi Dórának a munkája. A CauseArt Platform kampányának önkéntesei voltak továbbá: Pokorny Lia, Szántó Nikolett, Kalmus Felicián, Kepes András és Lackfi János.