Mosolyotthon Alapítvány - Mastercard

A CauseArt Platform 2015 nyarán 4500 flip-flop papucsot tervezett és gyártott a Mastercard Xborder kampányához. A termékeket a CauseArt Platform puszta promóciós tárgyakból forrásteremtő és értékmarketing “üzenethordozó” felületekké varázsolta: a Mastercard-logós papucsok dizájnját a MOHA egyik fiatal autista alkotója, Zoltán Gábor adta. A papucsokkal az Xborder kampány üzenete mellett a MOHA Alapítvány munkájának jelentőségét is közvetítettük. Kommunikáltuk, hogy miért fontos ez az együttműködés a Mastercardnak: egyfelől azért, mert a céges tárgyak felületét pozitív üzenethordozóvá tettük és kampányt építettünk az ügy köré, másfelől azért, mert a CauseArt Platform vállalta azt is, hogy a bevételt megosztja a MOHA Alapítvánnyal.

A Mosoly Otthon Alapítvány autista lakóótthonok támogatásával és terápiás célú művészeti programok szervezésével foglalkozik.

Így változtattunk egy konvencionális vállalati promóciós kampányt jótékonysági, érzékenyítő és figyelemfelhívó kampánnyá is. 

Galéria