A MOL a CauseArt Platformmal saját alapítványát ünnepelte együtt: az Új Európa Alapítvány tíz éves jubileumát. A CAP a MOL számára ezer egyedi tervezésű, újrahasznosítható papírtextil kézi- és hátitáskát készített.
Az Új Európa Alapítvány egy évtizede támogat 18 évnél fiatalabb sportolókat, művészeti és tudományos tehetségeket, valamint gyermekgyógyító programokat végző civil szervezeteket.
A MOL a táskákat saját dolgozói számára karácsonyi vásáron értékesítette azzal, hogy a vállalat minden eladott táska árához ugyanakkora összeget hozzátett. A táskát megvásárló MOL dolgozók maguk választhatták ki, hogy a táska (dupla) árával az Új Európa Alapítvány tevékenység-spektrumából mely ügyet kívánják támogatni.
Az értékmarketing kampány azon túl, hogy figyelem-felhívásként szolgált az alapítvány és ügyei számára, növelte a dolgozói elégedettséget és elköteleződést is (employer branding).